Brezplačna poštnina za vse nakupe nad 39,90€ – Prijavite se na naše e-novice in na mail boste prejeli kodo za 10% popusta pri prvem nakupu.

  • KJER IMAJO IGRAČE SVOJO ZGODBO

    KROKODIL KROKI IN SPALNI KOTIČKI Z DUŠO

    Kroki

    POGOJI POSLOVANJA

    Spletno trgovino www.krokodil-kroki.si upravlja podjetje Projektna Pisarna. Podatki podjetja so sledeči:

    Polno ime: Projektna pisarna za promocijo, svetovanja in raziskave, Patricija Jankovič s.p.
    Kratko ime: Projektna pisarna
    Naslov: Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota
    Matična številka: 8503885000
    Davčna številka: 33473838
    Paypal naslov: 
    E-pošta: info@krokodil-kroki.si

    Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 10.09.2019.

    Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.krokodil-kroki.si (v nadaljevanju: Kroki) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje Kroki ter poslovni odnos med Kroki, registriranimi uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

    1. Splošno o Kroki

    Spletna trgovina Kroki je namenjena prodaji izdelkov za otroke.

    2. Dostopnost informacij

    Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

    • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
    • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
    • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
    • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
    • pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
    • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
    • način plačila in dostave,
    • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

     

    3. Ponudba in izvor

    Ponudbe na spletni trgovini Kroki se lahko v določenih primerih zaradi narave poslovanja dnevno spreminjajo. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

    Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

    Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

    Akcije
    Popusti se med seboj ne seštevajo, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici.

    Slikovni material in grafika
    Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last Kroki ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Mnenje o izdelku
    Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih

    4. Postopek nakupa in račun

    Kroki nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta. Kupec znesek plača podjetju Kroki, pa na dan e-naslov prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Republike Slovenije.

    Statusi nakupa
    Naročilo v čakalni vrsti:
    Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Kroki lahko v roku 12 ur po potrditvi prejetja naročila, le to zavrne, v kolikor se v vmesnem času zaloga spremeni.

    Naročilo potrjeno:
    Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.

    Blago odposlano:
    Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

    Vračilo artiklov

    Vračilo artiklov je možno v 14 dneh od prevzema artikla. Artikel mora biti ob vračilu zapakiran v originalni embalaži in v nespremenjeni količini ter nepoškodovan. Artikla se ne sme oprati ali kako drugače uporabljati. Stroške vračila krije naročnik. O vrnitvi in razlogu vrnitve se kupec in Kroki predhodno dogovorita po telefonu ali e-mailu.

    Zloraba nakupa
    Po opravljenem naročilu kupec prejme obvestilo na vpisano elektronsko pošto. Naročilo je v tem primeru sprejeto v čakalno vrsto. Kupec ima v roku do odpošiljanja blaga pravico do odstopa od pogodbe na daljavo (naročilo je potrebno preklicati po elektronski pošti. Obvezno je potrebno dopisati številko naročila. Elektronski naslov s katerega opravljate preklic naročila, se mora ujemati z elektronskim naslovom, ki je uporabljen pri potrditvi nakupa. Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

    Varnost nakupa
    Pri registraciji na Kroki se podatki zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika po Zakonu o varovanju osebnih podatkov. Kroki se zavezuje, da bo te podatke skrbno in varno hranil za namen izvedbe naročil oziroma personalizirano sestavo ponudbe, statistično analizo in za namene izboljšanja delovanja spletne trgovine in storitev. V e-novicah je vključena tudi ekskluzivna ponudba, ki je namenjena samo prijavljenim naročnikom.

    Postopek registracije

    Uporabnik lahko na Kroki opravi naročilo v spletni trgovini kot gost ali kot prijavljen uporabnik. Postopek registracije je enostaven in hiter. S prijavo na spletno stran si ustvarite svoj račun, preko katerega lahko urejate svoje podatke, naslove za dostavo, pregledate statuse naročil, jim sledite in urejate.

    Uporabniško ime je sestavljeno iz elektronskega naslova, ki ga vpišete. Nanj prejmete nato potrditveni email za dokončno prijavo. Z registracijo na spletni strani imate tudi večji pregled  nakupa.

    Komunikacija

    Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

    Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

    • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
    • pošiljatelj bo jasno razviden,
    • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
    • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
    • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

    Uporabnik se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo Kroki ter druga oglasna sporočila Kroki ali njegovih partnerjev. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev in prejemanje ni možno v kolikor pri registraciji uporabnik to ne označi ali se na drug način ne prijavi na prejemanje.

    7. Odveza odgovornosti

    Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

    Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

    Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

    Pravica kupca

    Smatra se, da je nakup na spletni trgovini Kroki izveden preko Pogodbe na daljavo. Jezik v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v štirinajstih (14) dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    V kolikor kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oziroma vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena. Kroki o tem nemudoma obvesti kupca.

    Natančne postopke pravice kupca, vračila blaga in reklamacije si poglejte.

    Splošni pogoji sodelovanja v nagradnih igrah in kvizih

    Pogoji sodelovanja v Facebook nagradnih igrah

    10. Popusti in kode za popuste

    V kolikor podjetje Kroki za stranke pripravi akcije z akcijsko ceno ali kodo za uporabo popusta, se akcije med seboj izključujejo, razen v kolikor je drugače navedeno. Akcije in kode za popust veljajo na artikle, katerih distributer je podjetje Kroki, razen v kolikor je drugače navedeno.

    V kolikor stranka želi vrniti artikel, se ji zanj vrne kupnina. Ob vnovičnem naročilu je cena artikla takšna, kot je v tistem trenutku izkazana na spletni strani. Pri nakupu pa se lahko uporabijo kode s popustom, katere so v tistem trenutku aktualne.

    Maribor, 26.10.2022

     

     

     

    NAČINI PLAČILA IN DOSTAVA

    1. Način plačila

    Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:

    • z nakazilom na račun upravitelja Kroki, to je Projektna Pisarna. (po ponudbi / predračunu). Po naročilu se mu na njegov elektronski naslov pošlje UPN nalog, ki ga kupec lahko plača na pošti ali banki. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in rač S plačilom po načinu predračuna se kupec strinja s splošnimi pogoji.
    • s kreditno kartico Eurocard / Mastercard, Visa
    • preko PayPal
    • Po povzetju

    2. Dostava naročila

    Dostava naročila traja od 2 do 4 delovne dni po prejemu bančnega nakazila oziroma plačila – med vikendi in prazniki ni dostave. 

    • Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.
    • Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije.
    • Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila.
    • Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločite tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov.
    • Če vas v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za poznejši prevzem.
    • Če kupec blaga ne prejme v nekaj dneh od odpošiljanja, o tem nemudoma obvesti ponudnika.
    • Ponudnik v tem primeru ugotovi vzroke in o tem obvesti kupca.

    Koliko znašajo stroški dostave za Slovenijo?

    Strošek poštnine je odvisen od zneska naročenih izdelkov.

    • Za naročila do 40€ znaša poštnina 2,90€.
    • Za naročila nad 40€ je poštnina brezplačna.
    • Pri plačilu po povzetju naročnik Pošti Slovenije plača dodatnih 1,5 €.

    Odkupnino paketa lahko poštarju ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno / debetno kartico. V primeru, da boste svoje blago plačali s kartico V primeru neuspešnega poskusa

    Kam vse dostavljamo naročeno blago?

    Naročeno blago dostavljamo na področju Republike Slovenije.
    Pakete odpošiljamo vsak dan iz centralnega skladišča, ki se nahaja na naslovu Projektna Pisarna, Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota.

    Poškodbe pri dostavi

    Kupec naj pri prevzemu pošiljke pregleda njeno vsebnost. V primeru poškodb pošiljke kupec opis poškodbe s fotografijami na info@krokodil-kroki.si, kjer se dogovori za zamenjavo izdelka.

    Zgornja Kungota, 7.11.2022

     

     

    Vračilo blaga in reklamacije

    1. Pravica do odstopa od pogodbe

    Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico (iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov), da v 14 dneh podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu bo naše podjetje vrnilo vsa opravljena plačila najkasneje v 14-ih dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    Od kdaj teče rok za odstop od pogodbe?
    Če je podjetje v celoti izpolnilo obveznost iz 43.c člena Zakona o varstvu potrošnikov, začne teči rok za odstop od pogodbe pri dobavi blaga od dneva, ko je potrošnik sprejel blago.

    Obveznosti prodajalca pri odstopu od pogodbe
    V kolikor v primeru odstopa od pogodbe, na željo kupca ni bila izvršena zamenjava blaga, prodajalec vrne celotno kupnino v roku 14 dni od prejetja obvestila o odstopu od pogodbe. Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    2. Vračilo blaga, kupnine

    Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv kupec. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Vrnjeno blago pošljite na naš naslov: Projektna Pisarna, Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota

    Potrošnik mora blago, s katerim iz kakršnega koli razloga ni zadovoljen, prodajalcu vrniti v 14 dneh po oddanem sporočilu o prekinitvi pogodbe. Opozarjamo, da mora biti blago za povračilo celotne kupnine, nepoškodovano. Potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati v času do odstopa od pogodbe.

    Ne gre namreč za nakup na preizkušnjo: nakup na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot jih ima ta pri nakupu v navadni trgovini. Potrošnik sme tako opraviti zgolj ogled in preizkus prejetega blaga v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah (npr. pomeri oblačilo). Vsakršno »preizkušanje« in drugo rabo, ki odstopa od navedenega, je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

    Priložena mora biti kopija računa in vsi ostali spremni dokumenti. Kupec sam nosi breme za nevarnost izgube, poškodbe ali uničenja izdelka, ki ga želi vrniti, razen če je do tega prišlo brez njegove krivde. Edin strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe je strošek, ki nastane pri vrnitvi predmeta nakupa.

    3. Uveljavljanje garancije

    Potrošnik lahko napako reklamira kadarkoli v garancijskem roku. Garancijo lahko potrošnik uveljavlja za izdelke, za katere je obvezna garancija (seznam teh izdelkov določa Pravilnik o blagu, za katerega se izda garancija za brezhibno delovanje) in za tiste, za katere je bila dana prostovoljna garancija. V garancijskem roku lahko potrošnik od garanta zahteva brezplačno odpravo napake. Če napake ni mogoče odpraviti ali je podjetje ne odpravi v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov brezplačen izdelek. Po preteku tega roka se popravilo blaga opravlja le proti plačilu. šele če popravilo ni mogoče ali ga podjetje ne izvrši v skupnem roku 45 dni, lahko potrošnik zahteva zamenjavo za nov, brezhiben izdelek.

    Kakšen je postopek uveljavljanje garancije?
    Kupec mora v garancijskem roku in pod garancijskimi pogoji s pisno vlogo od dajalca garancije zahtevati odpravo napak, pri tem pa mora predložiti tako izdelek kot garancijski in servisni list ter kopijo računa. Kupec z odpravo napak ali nadomestitvijo izdelka nima nobenih stroškov. Če prodajalec ugotovi, da je do napake na izdelku prišlo zaradi nepravilnega ravnanja kupca, zaradi česar se izkaže, da je garancijski zahtevek neupravičen, bo izdelek s pisnim obvestilom poslal nazaj na njegove stroške.

    4. Uveljavljanje stvarne napake

    Reklamacijo iz naslova stvarne napake pa lahko potrošnik uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko potrošnik zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake, enako pa se lahko odloči tudi v primeru, če ne želi uveljavljati garancije za izdelek, za katerega je bila dana garancija).

    Iz naslova stvarne napake lahko potrošnik napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi potrošnikovemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje v enakem roku podati potrošniku pisen odgovor.

    5. Pravica potrošnikov

    Potrošnik lahko napake na kupljenem blagu uveljavlja iz naslova garancije ali iz naslova stvarne napake v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov (v nadaljevanju ZVPot).

    6. Vračilo kupnine

    Prodajalec vrne prejeta plačila potrošniku v 14 dneh z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

    7. Ko blaga ni na zalogi

    Zgodi se, da potrošnik odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi; blago je bilo že plačano. Podjetje mora izpolniti svoje obveznosti v roku 14 dni od sklenitve pogodbe, razen če se stranki dogovorita drugače. Če blago ni na razpolago in prodajalec zato ne more izpolniti svoje obveznosti, mora o tem takoj obvestiti potrošnika in mu vrniti vsa opravljena plačila. Denar je potrebno vrniti takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

    Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/04 -; UPB, 117/04 Skl. US, 46/06 Odl. US, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15)

    7.11.2022, Zgornja Kungota

     

    Reševanje pritožb in sporov

    Spoštovani, najlepše hvala za nakup v spletni trgovini Krokodil Kroki. Podjetje se bo trudilo vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa bo spoštovalo zakonodajo (Zakon o varstvu potrošnikov) in se po najboljših močeh trudila doseči dogovor.

    Pripombe in pritožbe sprejema administrativni oddelek, obravnava pa jih pravna služba.

    Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

    • pisno na naslov Projektna Pisarna – Krokodil Kroki
    • Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota (pod naslov pripišite REKLAMACIJA)
    • pisno na elektronski naslov info@krokodil-kroki.si

    Postopek obravnave je zaupen. V kolikor dogovor ne bo mogoč je za spore pristojno sodišče v Mariboru.

    Podjetje Kroki. bo v petih delovnih dneh potrdilo, da je prejelo pritožbo, sporočilo kupcu, kako dolgo jo bo obravnavalo, in ga vseskozi obveščalo o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

    Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Kroki, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi TUKAJ.

    Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

    Reklamacije v zvezi s kvaliteto ali izpeljavo same ponudbe se rešujejo med kupcem in Kroki.

    Zgornja Kungota, 7.11.2022

     

     

     

    Varovanje osebnih podatkov, politika zasebnosti in piškotki

    1 . Varovanje osebnih podatkov

    Podjetje Krokodil Kroki spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovini Kroki in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za določen čas 5 let oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva.

    Kroki lahko podatke posreduje samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni službi Pošta Slovenije bomo tako zaupali ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko ter e-mail naslov.

    Vedno imate pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preverite pravilnost vaših shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na info@krokodil-kroki.si in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti. Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

    2. Politika zasebnosti

    Zagotavljanje zasebnosti
    Ta izjava o zasebnosti definira kako podjetje Kroki uporablja in ščiti informacije, ki jih dajete ob uporabi te spletne strani. Podjetje Kroki se zavezuje k varovanju vaše zasebnosti. V kolikor vas prosimo za kakršnekoli informacije na podlagi katerih se vas lahko identificira tekom uporabe te strani, vam zagotavljamo, da bodo le te uporabljene v skladu s to izjavo o zasebnosti. Podjetje Kroki lahko občasno spremeni vsebinsko nadgradnjo te strani.

    Upravljanje in obdelava osebnih podatkov
    Pravilnik o zasebnosti (skupaj z našimi pogoji poslovanja), ki je zapisan v nadaljevanju, določa pogoje, pod katerimi Kroki uporablja in ščiti vse osebne podatke in druge, s tem povezane informacije, ki jih posredujete pri uporabi spletne trgovine Kroki. Podjetje mora zaščititi vašo zasebnost, vključno z osebnimi podatki, in se zavezuje, da bo spoštoval to obveznost. Z uporabo spletne strani uporabnik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike zasebnosti, v kolikor niso za posamezne primere potrebne dodatne oblike privolitve. Ta politika zasebnosti se lahko kadarkoli spremeni ali dopolni, brez predhodnega opozorila ali obvestila. Z uporabo te spletne strani po spremembi ali dopolnitvi uporabnik potrjuje, da soglaša s spremembami in dopolnitvami.

    Za kaj se uporabljajo vaši podani osebni podatki?
    Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če nam podate svoje soglasje tudi informacije o naših promocijah glede novih izdelkov ter posebnih ponudb, ki vam jih kot obvestila pošiljamo preko elektronske pošte in telefonske številke vse, dokler ne pošljete zahteve za odjavo.

    V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:

    • IP naslov
    • ime in priimek
    • naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo
    • telefonska številka
    • e-mail naslov
    • čas in datum registracije
    • arhiv komunikacije s spletno trgovino
    • piškotki
    • Kot del zakona izvajamo tudi analize podatkov o obisku naše spletne strani, ki nam pomagajo prepoznati trende nakupovanja, želje kupcev, prometa naše spletne strani in tako naprej. Hkrati nam te informacije pomagajo povečati varnost spletne strani in varnost vaših osebnih podatkov.

    Podjetje Kroki spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani Kroki in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani.

    Namen obdelave podatkov

    Podjetje bo zbrane podatke o obiskovalcih (uporabnikih) uporabljalo samo za naslednje namene:

    • Za pošiljanje predračunov in računov v primeru prejetega naročila na izdelke ali storitve, ki se tržijo preko spletne strani.
    • Za vodenje evidenc o strankah.
    • Za realizacijo oz. dostavo zahtevanih izdelkov ali storitev.
    • Za obveščanje o novostih v ponudbi podjetja in spletne strani www.krokodil-kroki.si
    • Za pošiljanje e-novic (v kolikor se je oseba prijavila na prejemanje naših e-novic) – več spodaj v področju ‘uporaba vašega email naslova’
    • Za statistično in marketinško analizo oz. raziskavo v zvezi z uporabniki spletne strani in sicer zato, da se izboljša ponudba izdelkov in storitev na spletni strani (z uporabo analitičnih orodij)
    • Za občasno pošiljanje kratkih tekstovnih sporočil z namenom obveščanja o aktivnostih na www.krokodil-kroki.si v kolikor stranka to privoli

    Uporaba vašega email naslova:

    1. Zgoraj navedene podatke bo administrator obdelal za namene trženja in sicer za pošiljanje e-novic osebi, ki je dala soglasje. To soglasje je podano za določen čas 5 let. Oseba, ki izda to privolitev, potrjuje, da bo skrbnik obdelal zgornje osebne podatke v času trajanja privolitve.

    1. Osebne podatke bo obdeloval le upravitelj ali oseba, s katero ima skrbnik pravilno izvedeno pogodbo o obdelavi.
    2. Soglasje je mogoče kadarkoli preklicati na način, da nam preko elektronske pošte na e-mail naslov info@krokodil-kroki.si pošljete odjavo od prejemanja e-novic ali pa nam le to pisno posredujete na naslov Projektna Pisarna – Krokodil Kroki, Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota.
    3. Skrbnik vas opozarja, da imate kot posameznik, na podlagi predpisov, naslednje pravice:

    Izključitev odgovornosti

    Ponudnik ne odgovarja za škodo, ki bi uporabniku nastala, ker je ponudniku pri registraciji posredoval napačne, nepopolne ali neažurne podatke, ki se nanašajo na uporabnika.

    Pravice uporabnikov oziroma strank po splošni odredbi GDPR

    Za zagotovitev poštene in pregledne obdelave imate kot uporabnik, na podlagi predpisov, naslednje pravice:

    Pravica do preklica privolitve

    Če ste kot uporabnik privolili v obdelavo vaših osebnih podatkov (za enega ali več določenih namenov), imate pravico, da to svojo privolitev kadarkoli prekličete, ne da bi to vplivalo na zakonitost obdelave podatkov, ki se je na podlagi privolitve izvajala do njenega preklica.

    Pravica dostopa do osebnih podatkov

    Kot uporabnik imate pravico od ponudnika (upravljavca osebnih podatkov) dobiti potrditev, ali se v zvezi z vami obdelujejo osebni podatki, in, kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in določenih informacij.

    Pravica do popravka osebnih podatkov

    Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik brez nepotrebnega odlašanja popravi netočne osebne podatke v zvezi z vami. Kot uporabnik imate, ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih podatkov, vključno s predložitvijo dopolnilne izjave.

    Pravica do izbrisa osebnih podatkov (»pravica do pozabe«)

    Kot uporabnik imate pravico doseči, da se vaši osebni podatki izbrišejo, kadar ne obstaja več upravičen razlog za nadaljnjo obdelavo.

    • Preprečitev obdelave je mogoča v posebnih okoliščinah:
    • ko obdelava ni več potrebna v povezavi z namenom zbiranja in obdelave; ko uporabnik umakne soglasje za obdelavo;
    • ko uporabnik ugovarja obdelavi in ne obstajajo prevladujoči zakoniti razlogi; če je bila obdelava nezakonita;
    • ko je izbris potreben za izpolnitev pravnih obveznosti (pravo EU ali države članice); ko je obdelava povezana s ponudbo storitev informacijske družbe otroku.
    Pravica do omejitve obdelave

    Kot uporabnik imate pravico doseči, da ponudnik omeji obdelavo, kadar obstaja eden od primerov:

    • če kot uporabnik oporekate točnosti osebnih podatkov;
    • ko je obdelava nezakonita in kot uporabnik nasprotujete izbrisu ter zahtevate omejitev uporabe;
    • ko podatki niso več potrebni za namen obdelave, kot uporabnik pa jih potrebujete za uveljavitev pravnih zahtevkov.

    Pravica do prenosljivosti podatkov

    Kot uporabnik imate pravico, da prejmete osebne podatke v zvezi z vami, ki ste jih posredovali ponudniku, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki.

    Pravica do ugovora obdelavi

    Kot uporabnik lahko ugovarjate obdelavi v primeru obdelave za potrebe opravljanja nalog v javnem interesu ali pri izvajanju javne oblasti ter direktnega marketinga (vključujoč profiliranje).

    Pravica do vložitve pritožbe pri nadzornem organu

    Kot uporabnik imate pravico, da vložite pritožbo pri nadzornemu organu, zlasti v državi, v kateri imate običajno prebivališče, v kateri je vaš kraj dela ali v kateri je domnevno prišlo do kršitve (v Sloveniji je to Informacijski pooblaščenec), če menite, da obdelava osebnih podatkov v zvezi z vami krši predpise o varstvu osebnih podatkov.
    Kot uporabnik lahko vse zahteve, ki se tičejo uveljavljanja pravic v zvezi z osebnimi podatki, naslovi, v pisni obliki, naslovite na upravljavca, podjetje Projektna Pisarna kar lahko storite tako, da nas kontaktirate preko info@krokodil-kroki.si.

    3. Piškotki

    Kako uporabljamo piškotke in kaj so piškotki?

    Piškotek je majhna datoteka, ki prosi za dovoljene, da se zapiše na trdi disk vašega računalnika. Ko se enkrat strinjate, je datoteka dodana in piškotek pomaga analizirati spletni promet ali pa vam sporoči, ko obiščete specifično spletno stran. Piškotki dovoljujejo, da se aplikacije odzivajo glede na vaše individualne zahteve. Aplikacija lahko prikroji svoje operacije glede na vaše potrebe, želje z zbiranjem in hranjenjem informacij o vaših preferencah.

    Spletni promet uporabljamo za identifikacijo, katere strani so bile uporabljane. To nam pomaga analizirati podatke o našem spletnem prometu in pomaga izboljšati našo spletno stran na način, da jo prikrojimo vašim individualnim potrebam. Te podatke uporabljamo le za analitične potrebe in jih nato odstranimo iz sistema.

    Celostno, nam piškotki pomagajo, da vam zagotovimo kar najboljšo spletno stran, s tem da nam omogočijo spremljanje katere strani smatrate, da so zanimive in katere niso. Piškotek nam v nobenem primeru ne omogoča dostopa do vašega računalnika in kakršnekoli druge informacije o vas, kot do tistih, ki ste jih delili z nami. Lahko se odločite za sprejetje ali zavrnitev piškotkov. Večina spletnih brskalnikov samodejno sprejme piškotke, a vi lahko večinoma spremenite nastavitve brskalnika, da zavrne piškotke, v kolikor to želite. To pa lahko povzroči, da izkoristite vse prednosti posamezne strani.

    Povezave do drugi strani

    Naša spletna stran lahko vsebuje povezave do drugih spletnih strani. Če katerokoli izmed teh povezav kliknete, da zapustite našo stran, vedite, da nimamo nobene kontrole nad to drugo stranjo in za njih ne veljajo naši pravilniki zasebnosti. Njihovi lastni pravilniki o zasebnosti bodo veljali za vaše osebne podatke, ki se lahko razlikujejo od naših pravilnikov. Zato tudi nismo odgovorni, za kakršnokoli zaščito zasebnosti glede kakršnikoli informacij, ki jih boste delili tekom obiska zunanje strani in zato tudi niso del te izjave o zagotavljanju zasebnosti. Pozivamo vas, da pazljivo preverite in si ogledate njihovo izjavo o zagotavljanju zasebnosti. Ker se sklicujemo na spletne strani naših zaupanja vrednih poslovnih partnerjev, smo prepričani, da je njihova zaščita osebnih podatkov zadostna. Če imate kakršnakoli vprašanja, morate slediti informacijam na njihovi spletni strani.

    Vaš nadzor nad osebnimi podatki

    Lahko se odločite za prepoved zbiranja ali uporabe vaših osebnih podatkov na naslednji način:

    • kadarkoli vas sistem prosi za vnos informacij v formo na spletni strani, poglejte na polje, ki ga lahko izberete, da onemogočite zbiranje informacij s strani kogarkoli za zbiranje kakršnihkoli informacij za marketinške potrebe.
    • če ste predhodno privolili v uporabo vaših osebnih informacij za potrebe direktnega trženja, to lahko spremenite kadarkoli s tem, da nam pošljete pismo ali e-mail na info@krokodil-kroki.si
    • Vaših osebnih podatkov ne bomo prodajali, distribuirali ali posojali tretjim osebam brez vašega privoljenja ali če nam tako nalaga zakon. Vaše osebne podatke lahko uporabimo le v promocijske namene tretjih strank, za katere smatramo, da vam bodo zanimive, v kolikor nam sporočite, da bi vas to zanimalo.
    • Kadarkoli lahko zahtevate tudi podrobnosti glede osebnih informacij, ki jih o vas hranimo po Aktu o zaščiti podatkov 1998. Storitev je plačljiva. Če bi radi kopijo informacij, ki jih o vas hranimo nam prosim pišite na Projektna Pisarna – Krokodil Kroki, Zgornja Kungota 10 J, 2201 Zgornja Kungota
    • Če mislite, da so katerekoli informacije, ki jih imamo o vas zbrane nepravilne ali nepopolne, nam prosim pišite ali preko elektronske pošte sporočite, kolikor hitro je to mogoče, na zgornji naslov. Kakršnekoli nepravilne informacije bomo poskusili popraviti v najkrajšem možnem času.

     

    Objava sprememb
    Vsaka sprememba naše politike o varovanju osebnih podatkov bo objavljena na tem spletnem mestu. Z uporabo spletnih strani posameznik potrjuje, da sprejema in soglaša s celotno vsebino te politike zasebnosti.

    Končne določbe
    Za pravna razmerja med uporabniki in ponudnikom se uporablja pravo Republike Slovenije in pravo Evropskih skupnosti. Za reševanje morebitnih sporov je pristojno stvarno pristojno sodišče v Mariboru, Republika Slovenija.

    Velja od 7.11.2022